10% popusta na prvu kupovinu za nove članove kluba

⛟ Besplatna dostava za porudžbine veće od 20000 RSD

ČESTA pitanja

ONLINE KREIRANJE I OBRADA NARUDŽBINA

01. Kako da naručim onlajn?

02. Da li je moja porudžbina uspela?

03. Ne mogu da završim narudžbu / Narudžbina greškom

04. Primio sam dve naknade i/ili primetio razliku u iznosu u plaćanju za moju porudžbinu.

05. Mogu li da otkažem/izmenim svoju porudžbinu kada budem završena?

06. Minimalna ili maksimalna porudžbina?

07. Nakon porudžbine, da li se cena može promeniti?

08. Online kupovina za inostranstvo.

DOSTAVA I POVRATAK

01. Pratite vreme isporuke i isporuke

02. Nisam dobio sve naručene artikle: delimična isporuka

03. Moja porudžbina je otkazana.

04. Kurir dostavlja ali nisam kod kuće.

05. Mogu li dobiti isporuku paketa u određeno vreme?

06. Šta se dešava ako se paket ne može isporučiti?

07. POVRATAK: kako izvršiti povraćaj?

08. Da li mogu da zamenim artikal kupljen online u prodavnicama?

09. Kako da znam da li je vraćena roba primljena?

10. Kada ću dobiti povraćaj novca?

PRETRAGA PROIZVODA I NAVIGACIJA SAJTOM

01. Da li je moguće potražiti predmet koji me zanima na Primadonna Collection?

02. Da li su svi proizvodi u online prodavnici dostupni i na prodajnom mestu?

03. Da li postoje razlike u ceni između onlajn prodavnice i prodajnih mesta?

04. Online plaćanja: metode i bezbednost

05. Promocije i kodovi kupona

06. Moj nalog

07. Zaboravio sam lozinku!

08. Pretplata i odjava na bilten kolekcije Primadonna

09. Gde se nalaze opšti uslovi i druge pravne informacije?

10. Nisam krajnji kupac, već potencijalni prodavac.

 

ONLINE KREIRANJE I OBRADA NARUDŽBINA

01. Kako da naručim onlajn?

Izaberite svoje proizvode.
Kao i u običnoj radnji, prva akcija je da odaberete proizvode koji vam se najviše sviđaju i dodate ih u korpu.

Idite na kasu.
Ako ste dodali sve proizvode u korpu i želite da završite kupovinu, nastavite sa plaćanjem da biste platili porudžbinu.

Ako želite da saznate više o snimanju vaših podataka, pročitajte našu politiku privatnosti.

Načini isporuke
Primadonna šalje vaše porudžbine preko D Express-a i isporučuje ih u roku od 72 radna sata.

Uslovi plaćanja
Na kraju, izaberite način plaćanja koji želite. Pročitajte odeljak sa čestim pitanjima posvećen plaćanju.

Proverite redosled
Proverite svoju porudžbinu u odeljku rezimea da biste bili sigurni da imate sve što vam je potrebno u korpi. Ako želite nešto da promenite, samo kliknite na odgovarajuće dugme.

Podatke o porudžbini možete pogledati, izmeniti i izbrisati u bilo kom trenutku, pre slanja porudžbine.

Pošalji narudžbu
Klikom na dugme potvrđujete svoju porudžbinu. Tada ćete dobiti e-poruku koja potvrđuje vašu porudžbinu.

Isporuka
Obično se isporuka vrši u roku od 72 sata počevši od radnog dana nakon prijema porudžbine. Za dalje informacije pogledajte naše Opšte uslove. Čim robu preuzme kurir, dobićete e-poštu D Express obaveštenje o dodeli pošiljke“ koja sadrži detalje o pošiljci, procenjeni datum isporuke, termin isporuke i broj isporuke za praćenje vašeg paketa.

 
2.Da li je moja porudžbina uspela?

Nakon svake Primadonna porudžbine dobićete e-poruku „Potvrda porudžbine“ u prijemno sanduče. Takođe proverite kutiju za neželjenu poštu (SPAM). U stvari, neki serveri pošte tamo šalju Primadonna porudžbinu. Uvek vodite računa o broju svoje porudžbine!

Potvrda porudžbine ne podrazumeva prihvatanje porudžbine, već samo potvrdu prijema predloga kupovine sadržanog u samoj porudžbini i početak procesa provere podataka i dostupnosti proizvoda. Štaviše, u svom korisničkom nalogu imate mogućnost da u bilo kom trenutku proverite trenutni status vaše porudžbine. Za dalje informacije pogledajte odeljak Opšti uslovi prodaje na našoj veb stranici.

Za sva pitanja možete kontaktirati Službu za korisnike tako što ćete pisati na reklamacije@primadonna-franchisee.rs

03. Ne mogu da završim narudžbu / Narudžbina greškom
Greška narudžbine proizilazi iz netačnog ili nepotpunog unosa vaših podataka. Ako ste dobili poruku o grešci, pokušajte da proverite sledeće tačke:

  • Da li ste ispravno uneli svoje podatke za isporuku i podatke za obračun, uključujući tačan datum rođenja i poreski broj? Napomena: uključite i svako srednje ime ako se nalazi na ličnim dokumentima.
  • Da li se podaci o vlasniku kreditne kartice podudaraju sa detaljima o obračunu? U stvari, moraju odgovarati nosiocu načina plaćanja za izdavanje računa.
  • Da li ste koristili kreditnu karticu među onima kojima je omogućeno plaćanje na našem sajtu? (Visa, Mastercard, American Express)
  • Da li ste ispravno uneli podatke o kreditnoj kartici sa trocifrenim sigurnosnim kodom na poleđini kartice?
  • Ako ste sačuvali podatke o kartici, pokušajte da ih upišete ponovo čak i ako ih vaš uređaj predloži.
  • Da li ste kliknuli na dugme POŠALJI NARUDŽBU?

Pokušajte da proverite da li je sve ispravno i ako i dalje dobijate poruke o grešci ili naiđete na druge tehničke probleme u našoj onlajn prodavnici, kontaktirajte nas e-poštom koristeći kontakt formu ili pismom na reklamacije@primadonna-franchisee.rs

 

04. Primio sam dve naknade i/ili primetio razliku u dinarskom iznosu u plaćanju za moju porudžbinu.
Potvrđujemo da smo iznos vaše kupovine naplatili samo jednom.

Pozivamo vas da proverite izvod svog računa i ako pronađete dve naknade, kontaktirajte našu korisničku podršku: reklamacije@primadonna-franchisee.rs tako što ćete poslati snimak ekrana naplate koji ćemo poslati administraciji.

05. Mogu li da otkažem/izmenim svoju porudžbinu kada budem završena?
Ako želite da izmenite porudžbinu ili otkažete porudžbinu, odmah kontaktirajte našu korisničku podršku tako što ćete pisati na reklamacije@primadonna-franchisee.rs. Ova operacija je moguća sve dok ne dobijete potvrdu o otpremi koja vas obaveštava da je porudžbina obrađena i pripremljena za isporuku. Kada se primi potvrda o otpremi, narudžbina se više ne može menjati i moraćete da pratite procedure za vraćanje kupovine.

06. Minimalna ili maksimalna porudžbina?
Ne postoji minimalna porudžbina na veb stranici Primadonna, niti maksimalna. Međutim, postoje ograničenja u pogledu broja kupljenih komada po pojedinačnom artiklu kao što je navedeno u Opštim uslovima prodaje.

07. Nakon porudžbine, da li se cena može promeniti?
Cene koje su naznačene u trenutku porudžbine će biti one koje ćete morati da platite, ako porudžbina bude potvrđena. Sve naknadne promene cene neće promeniti iznos vaše porudžbine.

08. Online kupovina za inostranstvo
Nažalost, poslujemo i šaljemo samo unutar Srbije.

 

DOSTAVA I POVRATAK

01. Pratite vreme isporuke i isporuke
Status obrade vaše porudžbine možete proveriti u bilo kom trenutku. Čim kurir preuzme vaš paket, dobićete e-poštu sa očekivanim datumom isporuke i brojem pošiljke. Podsećamo vas da se porudžbine obično šalju u roku od 72 radna sata. U slučaju praznika, vreme obrade i isporuke može biti odloženo. Unapred se izvinjavamo zbog neprijatnosti.

 
02. Nisam dobio sve naručene artikle: Delimična isporuka
Artikli koje kupujete onlajn obično su dostupni u našem skladištu Primadonna Collection. Ponekad, tokom faze pripreme narudžbine, operateri koji vrše kontrolu kvaliteta pronađu proizvodni nedostatak na naručenom artiklu. Ovaj artikal neće biti predmet druge isporuke i njegov iznos će biti vraćen istim načinom plaćanja koji je korišćen tokom kupovine. Dobićete komunikaciju sa detaljima isporučenih i neisporučenih artikala.
 

03. Pošiljka nije izvršena zbog otkazivanja porudžbine
Artikli koje kupujete onlajn obično su dostupni u našem skladištu Primadonna Collection. Ponekad, tokom faze pripreme narudžbine, operateri koji vrše kontrolu kvaliteta pronađu proizvodni nedostatak na naručenom artiklu. Ako artikal ili artikli koje ste naručili imaju proizvodnu grešku i nije moguće da ih zamenite drugim u savršenom stanju, vaša porudžbina će biti otkazana i u potpunosti vraćena korišćenjem istog načina plaćanja koji ste koristili. Iznos će biti vidljiv na vašem računu prema vremenu vaše banke. Nemojte ponavljati porudžbinu sa istim artiklima jer će ponovo biti otkazana.

04. Kurir dostavlja ali nisam kod kuće
Ako niste kod kuće kada je paket isporučen, D Express nudi opciju da preusmerite porudžbinu na paketomat. Više opcija možete naći na sajtu D Express-a: httpss://www.dexpress.rs.

 

05. Mogu li dobiti isporuku paketa u određeno vreme?
Još uvek nije moguće isporučiti robu u vreme koje vam odgovara. Međutim, nastavićemo da poboljšavamo našu uslugu kako bismo ispunili vaše zahteve.

06. Šta se dešava ako se paket ne može isporučiti?
U slučaju da paket nije moguće dostaviti, on će biti vraćen u Primadonna Collection. Čim nam se roba vrati, odmah ćemo vas obavestiti putem e-pošte.

 

07. Kako da znam da li je vraćena roba primljena?
Čim primimo robu koju ste vratili, obavestićemo vas putem e-pošte.

08. Kada ću dobiti povraćaj novca?
Ako ste ispravno izvršili proceduru vraćanja i blagovremeno vratili proizvod onako kako ste ga primili, mi ćemo vam vratiti uplaćeni iznos čim nam proizvod bude vraćen i mi ga verifikujemo, koristeći isti način plaćanja koji ste koristili. Povraćaj se vrši u roku od 14 radnih dana od pregledanja artikla koji nam je stigao. Međutim, uplata se može videti kasnije, u skladu sa vremenskim rasporedom vaše banke. Dodatne informacije u našim Opštim uslovima prodaje.

 

PRETRAGA PROIZVODA I NAVIGACIJA SAJTOM

01. Da li je moguće potražiti predmet koji me zanima na Primadonna Collection?
Da. Veb lokacija Primadonna Collection vam omogućava da tražite artikal pomoću trake za pretragu ili preko menija za navigaciju podeljenog na kategorije proizvoda. Možete da suzite pretragu tako što ćete izabrati podkategorije koje vas zanimaju.

02. Da li su svi proizvodi u online prodavnici dostupni i na prodajnom mestu?
Artikli na našem sajtu se takođe mogu kupiti u našim prodavnicama po istoj prodajnoj ceni. Međutim, iz komercijalnih i logističkih razloga, sve Primadonna prodavnice nemaju sve artikle dostupne na mreži.

 

03. Da li postoje razlike u ceni između onlajn prodavnice i prodajnih mesta?
Obično nema razlike u ceni između onlajn ponude i ponude u Primadonna prodavnicama. Međutim, može se desiti da postoje razlike u slučaju specifičnih promocija nekih prodavnica ili tipičnih onlajn promocija kao što su besplatna dostava ili Sajber ponedeljak. U svakom slučaju, cena koja se uzima u obzir za onlajn prodaju je ona koja je navedena na našem sajtu, dok je za prodaju u našim prodavnicama cena artikala ona koja je prikazana na prodajnom mestu.

04. Online plaćanja: metode i bezbednost
Plaćanje kreditnim karticama
Na sajtu Primadonna Collection moguće je plaćanje kreditnim/debitnim karticama Visa, Mastercard i Maestro. Iznos se naplaćuje sa vaše kreditne kartice kada se paket pošalje.

Da li je onlajn plaćanje bezbedno?
Sigurnost vaših podataka je prioritet. Vaši podaci o plaćanju se koriste samo za obradu plaćanja za robu koju ste naručili. Za prenos svih ličnih podataka, naš sajt koristi bezbedno šifrovanje. Ako koristite zastarele verzije pretraživača, neke stranice možda neće biti pravilno prikazane. Preporučujemo vam da ažurirate svoje pregledače za bolju navigaciju na našem sajtu. Pored toga, za plaćanje kreditnom karticom nudimo integrisani sistem plaćanja Pro Credit banke.

 
05. Promocije i kodovi kupona
Na veb stranici Primadonna mogu biti promocije koje važe na mreži i u prodavnici.  Za validnost i načine korišćenja promocija i kupona, uvek pogledajte uslove korišćenja istih.
 
06. Gde se nalaze opšti uslovi i druge pravne informacije?
Naše opšte uslove prodaje i informacije propisane zakonom možete pronaći na linkovima na dnu početne stranice našeg sajta.
X