10% popusta na prvu kupovinu za nove članove kluba

⛟ Besplatna dostava za porudžbine veće od 20000 RSD

REKLAMACIJe

koraci prilikom reklamacije :

1. Postupak Reklamacije započinje popunjavanjem online forme za reklamaciju.

  • Online forma nalazi se u okviru sajta, a možete joj pristupiti odabirom opcije ,,Briga o potrošačima“.
  • Zatim idite na moje pitanje i u okviru nje odaberite opciju reklamacije, u polju poruka upišite šta želite da reklamirate, iz kog razloga i koji je broj porudžbenice i računa. Prikupljanje podataka iz lične karte vrši se po osnovu zahteva nadležnih poreskih organa, te se eventualno obrađivanje istih podataka vrši isključivo u svrhu reklamacija na kupljenu robu.
  • Stranici “Briga o potrošačima” možete pristupiti klikom na opciju (ovde).

2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj   +38162 1702429.
U obavezi ste da pre pozivanja korisničke podrške imate spreman broj vaše porudžbine.

3. Zatim popunite Reklamacioni list (isti se dobija prilikom uspešno obavljene kupovine, na Vašu email adresu) koji možete preuzeti ovde. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate.

4. Artikal koji vraćate možete vratiti putem kurirske službe D Express. Pomenutu kurirsku službu možete pozvati putem telefona na br:  +381 11 331 33 33  kako biste dogovorili preuzimanje pošiljke. Reklamirani artikal se šalje sa naznakom: Primadonna Collection Online Prodavnica na adresu:

Dec.Degree DOO (Primadonna Collection)
Kralja Petra Prvog 110,
Backa Palanka, 21400

Kada pošiljka bude dostavljena, kupac dobije email kojim će biti obavešten o prijemu pošiljke. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.

X